Saturday, January 7, 2012 0 comments By: Hijaudaun

ABAH



Selamat Hari Lahir ABAH.....

WATER OHH WATER...




NO MONEY NO TALK
NO WATER NO??? ( pikirlah sendiri...ha3)

ok,dh empat hari dh kat kolej xda air..memang terbaek sem nie paling lm xda air..dh tu semua punca air kat kolej kehabisan stok air..yahoooooo!!




hari Pertama: steady lg masih ada air kat blok sebelah





hari KEDUA: steady+senyum,tinggl air kat pili bomba ja.
ok ja.janji ada air



hari KETIGA+ KEEMPAT: paling steady+ketawa riang
haya berharap air dari lori tangki air SYABAS!
mmg syabaslah utk semua! naek turun blok angkat air.ok pe ley kurus woooohhh.hahaha


xpa..kita senyum jer..itu jer yg kita mampu..bersyukur masih ada jg air walaupon agak terhad..kita kena ingt dlm kita menghadapi kesusahan,ada lagi orng yg lebih susah....

p/s: cik rumate kata: relexs lah,nielah namanya pengalaman...so,wat steady ja.. mcm xbesa..dari sem 1 kot benda nie berlaku.cuma sem nie agk mencabarlah...ha3
Monday, January 2, 2012 0 comments By: Hijaudaun

1,2,3,4....


1234-Aris Ariwatan



Satu... kasih yg abadi
Tiada tandingi dia yang satu

Dua... sayang berpanjangan
Membawa ke syurga kasihnya ibu


Tiga... lapar dan dahaga
Rela berpayahan setianya ayah

Empat... mudah kau ketemu
Berhati selalu beza antara
Kasih dan kekasih

Ibu kuingat dahulu
Menyisir rambut ku kemas selalu

Ayah menghantar ke sekolah
Bergunalah ilmu bila dewasa

Sayang dengar lagu ini
Untuk kau sandarkan buat pedoman

Jangan manis terus ditelan
Pahit terus dibuang... itu bidalan
Harus kau renungkan
Sunday, January 1, 2012 0 comments By: Hijaudaun

1 JAN




1 Jan 2012----> cepat masa berlalu..pejam celik dh tahun baru dh.

1 Jan------> xpernah ku lupa hari lahir insan yang tersyng...insan yg telah tiada.